det skulle smaka med en kall en....

det skulle smaka med en kall en....

Dottern fick sommarjobb i Den Stora Matbutiken! Och jag blev hundra euro fattigare, i mutor. Men det är det värt, när inga vanliga sparkar i röven hjälper.

Äldsta sonen, han får liksom inte saker gjorda. Det hör visserligen till sjukdomsbilden (ADHD) att man skjuter upp och lämnar ogjort men sablars perkele vad jag är trött på att tjata på honom. Vet inte om tjat är rätt metod heller, kanske ska jag bara knuffa in honom i bilen och köra runt på stan till potentiella arbetsplatser med honom. Det är så dags nu, när vi har april redan.

Kanske borde jag nu fördjupa mig i hur det är för vuxna med lindrig ADHD, har bara läst om barn och såna som lider mer.

Trött trött trött, höll på att somna i obygden nånstans när jag kom hem från Storstaden.  Hinner inte vila. Imorse  dalade snöflingor stora som pingisbollar ner, nu skiner solen. Trött  så trött på vädret också. Det skulle smaka med en kall en.... ( i solen på balkongen). *önsketänkande*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0