till dig

till dig
Hej min vän!

Jag ville bara önska dig en riktigt God Jul och så småningom ett Gott Nytt År! Här flyter allting på (jag tänkte skriva som vanligt, men inget är som vanligt) och jag försöker ta mig igenom. Du skulle bara veta vilka diskussioner jag har med dig om nätterna och när jag är ensam. Jag skulle vilja berätta allt som hänt under den här långa tiden som vi inte har hört av varann. Ibland skriver jag till dig, och hade jag gjort det för hand skulle min papperskorg vara full av ihopskruttade papper. Jag skriver och raderar, jag vill inte besvära (?) dig med mina långa brev om hur jobbigt allting varit. Som om mitt liv skulle intressera dig, som om jag hade något att berätta. Du har säkert fullt upp med ditt och de dina och det har jag visserligen också. Men du ska veta att jag tänker på dig, det finns det konstigt nog alltid tid till. När jag hör din röst i mitt huvud blir jag vemodig, när jag läser dina texter drömmer jag mig tillbaks.

Här: ett tomrum.










Allt jag egentligen ville säga finns där, det du inte ser. Som av andra kunde kallas småflicksdrömmar, men blir vi någonsin äldre än fjorton? Tveksamt.

Tänker på dig....

Kram!

Kommentarer
Postat av: /thomas

låter inte som mitt bord men hej på dej

2006-12-28 @ 20:20:56
Postat av: sharon

Jag tänker på dig också, även om det är ett bra tag sedan du ens skrev det här :)

2007-02-09 @ 17:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0