urval

urval

Min bokhylla. Där trängs mest den ena deckaren med den andra och jag känner själv ibland att det blir lite enformigt. Därför har jag en och annan faktabok om allt från psykologi till Forums fågelbok. En av mina favoriter i kategorin kaffeboksbläddrare är nog Mapplethorpe´s fotobok. Läckra bilder, på läckra män :)

Synd att jag städade bort böcker när jag blev sambo för sju år sedan, när vi sedan separerade tre år senare var ju min bokhylla realtivt tom. Tack mamma, för att du fyller den igen!

Tio i topp (deckar)författare just nu:

Camilla Läckberg
Anne Holt
Anna Jansson
Unni Lindell
Karin Wahlberg
Håkan Nesser
Bodil Mårtensson
Michael Connelly
Jo Nesbö
Karin Alvtegen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0