riktiga rockare spelar elgitarr

riktiga rockare spelar elgitarr

Älskade unge! Du har fyllt sju år och önskade dig innerligt en elgitarr. Mitt argument att du har en akustisk hos pappa gick inte hem; riktiga rockare spelar elgitarr! Så du klädde på dig dom finaste kläder du har inför kalaset (fracken från pappas bröllop) och rockade till Lordi hela kvällen. Nu är det natt och elgitarren står brevid din säng och såklart skall den med till Sottunga i morgon. Att vi inte har ström i torpet bryr du dig inte om :o)

Jag ska krypa under ditt täcke, dofta på den lille killen som inte längre doftar baby. Ibland t o m lite svett i nacken. Dina andetag så fridfullt i mörkret, din söta lilla mun och ögonen du ärvt av mig. Du är så stor nu och jag försöker komma ihåg att jag bara har dig till låns. Tid, som vi borde förstå att ta vara på och inte låta rinna iväg med stress och måsten. Just nu är jag förunderligt lycklig, tack mina barn, för att ni finns!


Kommentarer
Postat av: Anonym

7 år 2 egna gitarrer, är det en ny Eric Clapton på G

2006-10-26 @ 21:47:40
Postat av: GOTOGATE

Up the irons!

2006-11-13 @ 19:38:58
URL: http://gotogate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0