tycker om när du tar på mig

Ex-svärmor ringde precis, hon har vunnit biljetter till Gessle som uppträder i Helsingfors på torsdagen. Undrade om jag ville ha dom... inte hann jag tänka efter så noga utan tackade och tog emot. Yej! Det blir väl kul! Två biljetter... vem ska jag ta med mig? Det är inte många som kan komma med så kort varsel, eller diggar herrn i fråga så mycket att dom skulle bry sig. Jag skulle ju inte heller gå, om jag inte blev bjuden.

Jag har en enda önskan inför konserten: bara han spelar Tycker om när du tar på mig så är jag nöjd. Sen kan jag gå hem. Och önska att jag hade någon som tog på mig ibland, då det passar mig...


Kommentarer
Postat av: shanrox

Ohja, vad keikka sällskap -av olika slag- kan göra skillnad. Härligt att du uppdaterat dig också, märker att jag inte läst så aktivt på sistone. Hoppas allt är väl. :)

2009-04-15 @ 18:12:05
Postat av: amandine

Sällskapet fixat, skoj ska det bli! Allt väl, snäppet bättre än vanligt...

2009-04-15 @ 20:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0