önskelistan

Den Lille Musikern ville ha något nytt att lyssna på. Jag fick order om att göra en blandad musikskiva i vanligt audioformat. Det känns som aningens överkurs just nu, då det blir bokmässa och sen tio-årskalas i dagarna två. Men nu sitter jag här med dötid medan tårtbottnet är i ugnen och hittade allt han önskade sig utom Can´t stop med Red Hot Chilipeppers. jag kunde ju leta bättre, men nån måtta får det vara :)

Dessutom fyndade jag något jag längtat efter länge men inte kommit ihåg att leta efter; Americas I need you. Vackrare låt får man leta efter. Hoppas den kommer ner snabbt, för nu är jag otålig.



Kolla den sista låten, den faller liiite utanför ramarna, eller??!

Kommentarer
Postat av: shanrox

iallafall är han medveten om vad som spelas just nu ;)

2009-10-23 @ 21:40:22
Postat av: amandine

ja, och nu är skivan klar och den har dånat hela kvällen :)

2009-10-24 @ 00:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0