värsta festen!!

Åh vilket party! Hultmans källare hyrdes i tre timmar för att Lillkillen och hans klasskompis skulle få fira sina respektive tioårsdagar ihop. Det gick hem, helt klart. Spännande med hyrd lokal och två mammor som skötte trakteringen. Menyn bestod av hotdogs, pizzabullar, glass med chokladsås, våfflor, läsk och en hel massa popcorn. Stereon riggades och efter att den unga skaran hade mättat sina magar blev det dans. Fascinerad tittade jag på, killarna dansade först och tjejerna satt och tittade på. Så var det inte på min tid. Då skulle killarna mödosamt slitas upp på dansgovet. Ljuset dämpades och dom hittade en skrubb som dom turvist gick in och gömde sig i, några åt gången. Fråga mig inte vad dom gjorde där?? Akustiken lämnade en hel del övrigt att önska och jag önskar att jag hade laddat upp med öronproppar. Tänk att tjugo stycken småglin kan låta värre än en hel restaurang med femhundra gäster?! Högen med presenter är enorm, nästan som på julafton. Jag blir så varm om hjärtat när jag ser att kidsen har det bra. Att dom verkligen har roligt och att det var en kväll dom kommer att minnas länge! Kärlek!

Nu önskar jag bara en god natts sömn och tystnad. Ser fram emot måndagen!

Kommentarer
Postat av: shanrox

Fint så! Man blir glad av att läsa. Godnatt :)

2009-10-25 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0