let me put my love into you babe

Det finns fördelar med att ha ett jobb där man ibland bara behöver göra sitt utan att blanda sig med omvärlden. Som att stå och vrida till femtio räckmackor per dag, till exempel. Då kan man med fördel plugga iPoden (ooo, så öveskattad, ge mig en vanli mp3a) i öronen och nostalgitrippa gammal rock. Just nu är det AC/DC, Mötley Crue och Kiss. Och en hel massa annat blandat. Jag kan fortfarande texterna, fast jag knappt lyssnat på dom på tjugo år :)

" Let me put my love into you babe, let me cut your cake with my knife..."

Måste gräva fram mera AC/DC när jag mönstrar av det här flytetyget.

Kommentarer
Postat av: shanrox

åh, du har ny kategori också :) ska försöka följa lite oftare

2009-09-21 @ 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0