i´m a barbie girl

Rensar i röran här hemma. Fynd som jag gjorde i förra lägenheten och aldrig hann sortera ut fick följa med ett varv till. Det sista. Fick för mig att idag är den rätta dagen att öpnna påsarna. Dom innehåller dotterns gamla prylar från då hon var tretton ungefär. En salig blandning skivor; AQUA, Aaron Carter, Pink, Princessa, Lambretta (inte alls dålig), Björn Rosenström (mina), Emilia och x antal Hits For kids :D

Om en stund kommer hon hit, jag gissar att hon vägrar kännas vid dom. Hehe, jag kunde inte låta bli att testa AQUA i cd-spelaren och efter ett idogt putsande fick jag den att fungera. Lyssna på det här!

Hittade också en stor plastkasse med kramdjur, några ska jag tvätta, resten som är hyfsat snygga får söka nytt hem via Emmaus. Oooh, hur hon och bästa väninnan lekte med Diddlarna som jag sålde på den tiden. Ännu hänger en i bilen ibland.

Njuter av mängden saker som jag inte behöver som lämnar mitt hem, även om det inte syns nånstans precis. Men jag VET ju att det är x antal mindre säckar och lådor i flytten sen.

Allt detta för att det är det vettigaste att göra medan tårtbotten nummer två är i ugnen.

Kommentarer
Postat av: shanrox

Ja! Bra att kunna slänga även om nostalgi kanske är trevligt ibland. Dock har du hand om någon annan saker... och samma som jag hade för de sju åren sen.



Jag har bestämt mig för att göra en materiell frigörelse. Allt JAG inte vill ha kvar ska bort, även sånt mamma vill ha kvar. Bäst så, så åker de rätta sakerna bort och inte skräpar tills mamma slänger Fel, när jag flyttat.

2010-03-23 @ 13:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0