vilodagen

Det är söndag. Efter att jag kört Lillkillen till sin teaterövning kröp jag tillbaks ner mellan lakanen. Såg klart filmen jag inte orkade med igår. Steg upp, kokade kaffe och satte lite flyttbrödsdeg för att jäsa. Städade bilen, bakade bröden och slappade på sängen. Fick ett ryck och packade en enda flyttlåda och sen fann jag mig liggandes på sängen igen. Det är mulet ute så det känns helt ok att helga vilodagen på detta vis, iallafall då jag inte har så många tomma lådor att fylla och inte så mycket att fylla dom med. Vila, det är skönt!

Kommentarer
Postat av: shanrox

Det är det! säger hon som sitter med ansökning i sista minuten, också det varierat med sökning av biljetter till Sthlm.

2010-05-23 @ 20:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0