kärleksrött svammel

Egentligen är jag stressad, det är säkert därför jag sitter här och spånar. Imorgon ska jag till huvudstaden och mässcentrum för att måla monterväggar i härligt kärleksröd färg. Tredje gången vi har den röda färgen nu och det fungerar: iallafall jag blir kramsugen :) Fast det är ju KÖPsugen man borde bli?!

Här borde det alltså sitta en bild från vår fina monter, men dom har jag i nåt rensa-ut-anfall tydligen raderat. Smart. Jag borde packa, föra Den Lille Rockarens kläder till hans pappa, sortera mina papper (jag behöver en sekreterare!) och baka bröd.

Rastlös. Ska bli skönt att komma hemifrån, samtidigt som jag inget hellre vill än vara hemma. Ser fram emot att äta lunch med någon jag tycker om imorgon. Inte illa.

Kommentarer
Postat av: sanna

hej svejs
vilken mässa? nyfiken.

2007-01-26 @ 21:16:16
URL: http://sannas.blogg.se/antimode/
Postat av: Anonym

hej!

forma heter mässan, i helsingfors. motsvarar formex i sthlm, presenter och inredning...

2007-01-26 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0