önskelista

Snart är det sommar! Har efter mycket funderande bestämt mig för att inte jobba mer än absolut nödvändigt. Ska försöka vara på Sottunga så mycket som möjligt ändå, med något eventuellt inhopp i kallskänken hos det Rödvita Rederiet.

Det är ju så mycket jag vill hinna med, sånt jag inte hunnit med dom två senaste somrarna då jag jobbat från 8-18 i stort sett alla dagar. Nästan så jag formulerat en önskelista i huvudet:

* bygga hönshus och skaffa tre hönor
* köpa eller hyra en billig båt så vi kan ta oss till andra holmar
* gräva och plantera och hoppas att jordgubbarna är söta
* plocka blåbär
* bygga kompost
* bara vara

Vädret kan knappast bli sämre än förra sommaren så det är jag inte orolig för :)

image46

Kommentarer
Postat av: shanrox

Det är nästan mars och ser ut som slutet av april, ni borde ju isåfall redan ha sommar!
Jag kom nyligen fram till att jag inte har något alls planerat ännu, nästan hemskt, har bara massor med saker jag "borde" och vill göra. Hursomhelst, det kommer bli en bra sommar. Tror jag, hoppas jag.

2008-02-25 @ 14:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0