final countdown

Lillkillen är inte klok. I ett dygn nu har han lyssnat på Europes skiva. Den där med Final countdown, Carrie osv... Sååå bra är den inte. En gång i timmen kollar jag öronen, ifall skavsåren börjat blöda? Det som gör att han får hållas är att han sjunger så vackert själv, så attans gulligt!

Ute är det mörkt mörkt och vått. Jag missade snön, såg den bara från köksfönstret på Gabriella och kände den piska i ansiktet under en snabb promenad till kvartersICAn. Borde jag trotsa regnet nu och gå ut och gå? Finns liksom ingen ursäkt för att inte... Kanske. Sen, senare.

Kommentarer
Postat av: shanrox

Insnöad på repeatknappen? Eller tja, insnöad kan man nog inte säga om ni inte hade snö. Inte jag heller, varken snö eller repeat, hittade lite måttligt bra musik och shuffleknappen för en gångs skull. Vad jag är trött på all musik.. och ändå inte.

2008-12-17 @ 21:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0