boss

Som om jag hade tid sitter jag och skriver idag. Överallt, på papperslappar, i telefonen och till dig. Skriver jag inte så läser jag. Google, det är ett fint verktyg.

Mellan varven får jag ett ryck, sorterar kläder, tänder ljus. Så sitter jag en stund igen. Musiken högt. Tvättade en matta, hängde ut den medan regnet duggar. Smart. Klädde av mig i bh och trosor, annars hade jag blivit blöt. Sen orkade jag inte klä på mig längre så nu går jag här omkring i min snutte-t-shirt. Den doftar dig. Jag har använt den nästan varje dag i två veckor nu (eller är det mer?). Jag är inte vid mina sinnens fulla bruk. Men så länge Du finns kvar och den inte är äcklig så går det. Kan inte förmå mig att tvätta den, fast jag tänker; nästa gång åker den i maskinen.

Kom hit, jag längtar efter dig!

Kommentarer
Postat av: shanrox

......

2009-10-23 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0