den sjunde maj tvåtusensex

Jag var tvungen att kolla mina gamla blogginlägg, jag var tvungen att igen kolla vad jag skrev då jag såg dig första gången. Jag förundras. Jag är tycker det är helt otroligt. Det är ganska så fantastiskt. När jag tänker på hur det gick sen. Inte i min vildaste fantasi hade jag kunnat tro det. Aldrig. Det fanns inte.

Du kan aldrig veta vad som händer i morgon. Aldrig.

Skrivet den 7 maj 2006, inte här men någon annanstans.

håhå, hot! hottare! hottast!

Jag vet inte var jag ska börja, det finns så mycket att skriva om! Det har varit en underbar helg, jag har haft svårt att slita mig från Sottunga, verkligen. Hoppas jag får in dom nya bilderna i fotoalbumet före jag loggar ut.

När man åker ner till färjan så kör man alltid förbi kyrkan. Utanför kyrkan står en Harley Davidson. Det är
ovanligt! En ensam HD är ännu ovanligare, Sottunga är inte precis första stället mc-killar (och tjejer) söker sig till, inte ens i sällskap. Nåå, jag fick svar på mina undringar vem det var. Så småningom ställer han sig längst bak i kön och på avstånd ser det ut som en helt "vanlig" HD-kille. (Generaliserar jag? Nääädå.) Men när jag tittar närmare, förbi läderbyxorna och jackan, det långa håret i hästsvans, det lagom långa skägget med grå strimmor i och dom vackra ögonen (obs. noterat senare) så ser jag - skjortan! Han har prästkrage!! Hupps! Nästa gång jag är på Sottunga på en söndag så tror jag banne mig att jag ska gå på gudstjänsten! :D Inte illa. Ring i örat hade han också!

På tal om hot.... vandrade några kvarter här i Åbo för en stund sen, svetten rinner längs ryggen och ALLA ANDRA har shorts och kjol, utom jag! Tyckte det var varmt på Sottunga redan, men här är ju rena rama värmeböljan!

 

Du finns. Hos mig. Nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0