när orden blir vapen

Jag läste väninnans blogg idag, ibland skriver hon så kryptiskt så jag inte begriper ett dugg. Man får liksom göra sin egen tolkning...

Imorse hade hon iallafall fått väldigt visa ord på pränt, jag känner att jag måste låna slutklämmen:

Vad hjälper det att man kan alla ord om man inte vet hur dom ska användas?

Det passar in på så många känslomässigt handikappade människor. Dom kan vara hur smarta och utbildade som helst, tro sig vara bäst i världen men vad hjälper det då orden dom säger bara sårar och är klumpiga?


Kommentarer
Postat av: Rakel

Kryptiskt? Du greppade ju min poäng precis! :)

2011-04-19 @ 20:43:00
URL: http://fraseroflovat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0