I simply had to have him!

I simply had to have him!

Visst är han underbar! Jag hittade den här lagomtjocke mannen i sina bästa år i en presentaffär i Björneborg. Jag kunde inte motstå frestelsen då han svävade där och log så flirtigt mot mig. Inte var han särskilt dyr heller, för endast sex euro var han min. Hädanefter kommer han att hänga ovanför min säng i torpet på Åland. En härlig skyddsängel som får mig på gott humör och jag känner hur fnittret bubblar upp ur magen. Eller varifrån kommer fnitter??


Kommentarer
Postat av: /thomas

ängelgubben och islands bidrag i schlagerfestivalen skulle utgöra ett sött par.

2006-05-18 @ 22:54:06
URL: http://www.oculex.fi/thomas
Postat av: amandine

just så... jag lyssnar bara på radio jag så jag vet inte hur Islands bidrag ser ut :(

2006-05-18 @ 23:16:29
Postat av: Tette

Ahh och jag som sett honom i verkligheten vet att han är störtskön! ;)

2006-05-30 @ 18:59:26
Postat av: Tette

Ahh och jag som sett honom i verkligheten vet att han är störtskön! ;)

2006-05-30 @ 19:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0