rivalen

Jag såg henne idag. Min älskares hustru. Väntar man sig inte alltid att "dom" ska vara satmaror och hoppas att dom ens är lite fula och aningen oformliga? Så var inte fallet, hon var en mycket vacker kvinna, en dam i karriären. Nu blev hon verklig, och jag blev liten och låg. VAD är det jag sysslar med? Glömma går inte. Känslor kan man inte bestämma över, oj fan då hade livet varit enkelt. Vad ska han med mig till? Nånting iallafall, eftersom vi träffats i över två år nu. Väldigt sporadiskt (jag har nästan hunnit glömma mellan varven, trodde jag), men ändå. Elaka primitiva känslor river sönder mig, och jag kommer nog inte att få sömn inatt heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0