i sjunde himlen på semester

Jag har varit i sjunde himlen på semester, men eftersom jag aldrig haft längre semester än tre veckor så var det väl slut nu? För även i sjunde himlen finns det moln tydligen. Små moln är ju ännu ingen fara, dom skymmer solen en stund och så försvinner dom. Ibland kommer det en ordentlig regnskur, men sällan sällan är det ordentlig storm. Gäller att lyssna noga på väderleksrapporten nu, så jag vet om jag vågar mig ut i ett eventuellt busväder.

Underbart vackert har det iallafall varit, ölen är extra god såna här heta dagar och bilden jag tog på Kreta sommaren 04 får det att vattnas i munnen på mig. Och inte en endaste en finns det här hemma, jag har fört alla till torpet så inte ungarna ska frestas då dom blir ensamma hemma. Lyckades över förväntan, nu blev jag också utan :)

image38

Kommentarer
Postat av: Göteborgsadvokaten

kul blogg :-)) du är tydligen i samma sits som jag med en massa ungar och funderingar om ditt å datt. Det är rätt kul att blogga av sig i bland, eller hur? Jag länkar till din blogg om det är ok. /Gbg

2007-06-11 @ 09:53:02
URL: http://goteborgsadvokaten.blogg.se
Postat av: amandine

Tack för titten, naturligtvis är det ok!! Att blogga av sig är nog en sorts terapi, tror jag...

2007-06-11 @ 10:46:33
URL: http://amandines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0