storebror ser dig

Längs med min dagliga rutt sätts det upp vägkameror. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker det är bra eller inte? Dagens melodi är nog att finna sig i att vara övervakad, på dom mest konstiga ställen. Också i hyttkorridoren på färjan över Östersjön finns det kameror. Stjäl du till dig lite hångel på konferensresan så är det dokumenterat och ute på YouTube innan du hinner blinka. Eller? Jag vet inte. Hur fascinerande är det att sitta och glo på andra människors hemligheter då du inte ens vet vem dom är? För att återgå till vägkamerorna - även om jag inte kan bestämma mig för om jag gillar fenomenet eller inte så tycks dom iallafall gilla mig och min bil. Tredje gången jag fastnat nu, jag är synnerligen fotovänlig :)

Det är alltså en helt vanlig måndag...

Kommentarer
Postat av: Ann1e

Hej gumman! Jag rensade lite i röran i min communistinbox o hittade ett gammalt gk med en länk till denna blogg :) Så länge sen jag varit här o det är synd ser jag nu. Det ser ut som att jag kunnat hänga med lite bättre i ditt liv om jag läst mera här :) *kram*

2007-10-25 @ 09:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0