flytta ut

Sista dagen i "gamla" lägenheten. Egentligen borde jag inte förvånas över hur mycket skräp jag samlat på mig igen, efter nästan fyra år. Hujedamig! För att inte tala om hur mycket damm det blir bakom hyllor och tunga skåp. Det måste vara det enda goda med att flytta - det blir rensat i röran. Fastnade en stund med ungarnas gamla fotoalbum, ojoj vad det var länge sen! Nu har jag fotona sparade i datorn, är det bra eller dåligt? Säkerhetskopierade naturligtvis, men det är nåt speciellt med papperskopior. Och jag tänker att jag nog ska iväg med en cd bilder som ska framkallas, ändå blir det aldrig gjort.

Saker som jag borde göra:

Strukturera mitt liv och framförallt mitt jobb :)

Torka damm oftare

Klistra in foton i album från åtta år tillbaks (och mer)

Fortsätta mina morgonpromenader

Hinna njuta! (varför kommer denna punkt längst ner på listan??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0