förunderligt


Det är en underbar vinterdag idag. Som gjord för att gå ut, men jag var faktiskt ute och promenerade samtidigt som solen vågade sig upp över horisonten. Och det gäller ju att inte överdriva, kanske tar jag cykeln till puben ikväll? :)

Faktum är att detta känns som en av dom bästa dagarna på länge, det känns bra ända in i hjärteroten. Som jag har väntat på den här dagen och så plötsligt när jag trodde att den inte skulle komma så var den här. Kanske har det något med promenaden att göra? Eller den underbara drömmen jag vaknade till? Eller att det helt enkelt är fredag? Eller att jag ska få massage en timme idag? Det är nog summan av alltihop som gör detta till en sån fantastisk dag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0