8/12

Dag åtta av tolv. På rätt sida om mitten alltså. Det borde gå hyfsat snabbt nu, bara en resa till Stockholm så är det hemresa. Bara jag inte skulle vara så för bövelens trött. Har inte sovit på dagarna, inte ens slumrat som jag brukar och då natten är högst sex timmar lång börjar det vara ganska tungt. Istället för sova har jag läst slut tre böcker, nu ska jag precis börja på den fjärde. Tur att jag laddade upp :)

Busklubben har varit ombord och spelat på pokermaskinerna samt fyndat musik på Södermalm. Bra så. Godiset kunde Bus1 ha lämnat ohandlat, men det är inte så lätt att kontrollera då jag inte kan lämna arbetsplatsen. Hans nya vana att käka munkar och jaffakex till frukost måste också brytas å det snaraste.

Själv får jag äcklig smak i munnen så fort jag ätit nåt. Kan inte bestämma mig om det är metall eller galla men äckligt är det. Slutledningl: stoppa inget i munnen, ät inget. Det skulle vara nåt?

Men först ska jag soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0