devil on my shoulder

Skärp dig kvinna!

- Gör undan jobbet innan du börjar slösurfa.
- Håll fast vid dina löften och uppför dig inte så att du föraktar dig själv.
- Bit ihop när det gör ont, för ont ändrar ju inget ändå. Slöseri med energi bara.
- Läs inte slut böcker på ett dygn, det är bättre att sova ibland.
- OM du ändå läser slut dom (när det var tänkt att dom skulle räcka minst fyra dagar), se till att du laddat upp med fler så det inte blir panik, som nu.
- Att vänta, medan man kan göra vettigare saker är definitivt slöseri med tid. Då kunde jag istället läsa en bok. Som jag inte har.

Bland annat...

Ibland är det fullt sjå att argumentera med sig själv. Jag känner svetten sippra i pannan, kanske borde jag kolla om bastun är ledig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0